Ponudnikov za Google oglaševanje je vedno več. Skoraj da lahko rečemo, da rastejo kot gobe po dežju, ker jih je v zadnjih letih toliko. Ker je praviloma pri tako veliki konkurenci vedno nekaj samooklicanih strokovnjakov, smo se za vas podali v lov za najboljšim. Najprej smo iskali takšne, ki so Google partners, torej imajo narejene ustrezne izpite, ki jih pripravi sam Google. Mimogrede, izpiti na višji ravni tudi slučajno niso enostavni. Ko smo izločili vsa podjetja, ki nimajo narejenega izpita, smo kar na enkrat prišli do bistveno manjšega kroga ponudbe. Potem smo prosili za pomoč za Google oglaševanje Dominatus, kjer so nam odgovorili na vsa naša vprašanja.

Najprej se naredi analiza

Zaupali so nam, da je najbolje za stranko, da se naredi najprej analiza ključnih besed, da stranka pove, katere stvari bi rada oglaševala, kakšna je njena ciljna publika, ko pa so oglasi pripravljeni, pa jih mora pregledati še stranka, da slučajno niso zapisane kakšne neresnice. Ko so pripravljeni vsi oglasi, se vplača testno vplačilo na Google oglaševanje, hkrati pa vam bo za Google oglaševanje Dominatus vedno priskrbel tudi brezplačni bon za oglaševanje, da bo začetek malo lažji, saj testno vplačilo velikokrat šele pove, kako se mora strategija zastaviti, katere so optimalne ure oz. dnevi oglaševanja in točno kdo je ciljna publika.

Google oglaševanje naj bo ugodno

Čeprav se morda zdi, da Google oglaševanje v tem podjetju ni prav ugodno, saj zaračunavajo tudi provizijo od porabljenih sredstev in ne morda kakšnega pavšala, ki je lahko kje tudi nižji, pa se zavedajte, da vam bodo v tem podjetju Google oglaševanje upravljali vsakodnevno, vsakodnevno pregledovali ključne besede, pod katerimi se prikazujejo oglasi in jih izločali, če slučajno niso primerne, prav tako pa vam bodo predlagali izboljšave, če boste videli priložnost za to. Zato se zavedajte, da boste pri njih dobili najboljše Google oglaševanje.