Dpf filter ni večen

Zaradi ugotovljenih škodljivih vplivov trdnih delcev, se je z uvedbo standarda EURO IV, zelo znižala dopustna raven trdnih delcev v izpušnih plinih. Da zadeva ni tako nedolžna govori podatek, da je v nekaterih evropskih mestih celo prepovedana vožnja dieselskim avtomobilom starejšega letnika. Za reševanje tega problema imajo tako vsa dieselska vozila v sklopu izpušnega sistema vgrajen dpf filter ali filter trdnih delcev.

 

Trdni delci, ki nastajajo ob izgorevanju, se nalagajo na številne kanale satovja dpf filtra, zato se po določenem številu prevoženih kilometrov dpf filter zamaši. Sodobni dieselski avtomobili imajo sposobnost samostojne regeneracije, ko pride do sežiga trdnih delcev in saj. Če so ti sežigi dovolj pogosti in jih voznik ne prekinja, potem se uspešno sežge večino trdnih delcev oziroma saj. Če pa se vozimo zgolj na kratkih razdaljah, potem sežige nevede prekinjamo, in zato se saje nabirajo na satovju dpf filtra. 

 

Izpušni sistem zamenjajte pri zanesljivem ponudniku

 

Izpušni sistem je zagotovo eden od najbolj obremenjenih delov avtomobila. Glede na to, da se nahajajo na podvozju avtomobila, so izpostavljeni številnim udarcem ali vibracijam, zaradi česar so mehanske poškodbe zelo pogoste. To je eden od delov avtomobila, ki se zaradi tega tudi hitro obrabi in je zato potreben menjave. V celoti je izpušni sistem dolg tudi do 3 metre. Glede na poškodbe se lahko zamenja samo določeni del izpušnega sistema, kot je na primer ekspanzijski lonec, cev, izpušni lonec ali katalizator.

 

Kdaj zamenjati izpušni sistem boste hitro opazili. Običajno boste slišali pokanje, vibriranje ali pa močan hrup, ki prihaja izpod vašega avtomobila. Takrat vam drugega ne preostane, kot da ga zamenjate pri izbranem ponudniku. Glede na to, da je ponudba zelo pestra, vam svetujemo, da jo temeljito preučite in izberete ponudnika vrednega vašega zaupanja. Izpušni sistemi vam bodo še naprej dolgo služili le če bo njihova namestitev strokovna, natančna in kakovostna.